VANS RV-12is

Druga, przystosowana na rynek europejski wersja kultowej konstrukcji dwumiejscowego, metalowego samolotu RV-12. Samolot mimo małych rozmiarów posiada przestronną kabinę z doskonałą widocznością. Konstrukcja posiada amerykański ceryfikat LSA. Dzięki składanym w zaledwie kilka minut skrzydłom samolot można łatwo hangarować lub transportować.

Cena:
550 - 750 tys. PLN

Cena uwarunkowna jest wersją silnika, awioniki, wyposażenia oraz malowaniem samolotu.

RV-12is

Wyposażenie samolotu

Zamawiający zależnie od potrzeb i budżetu może samodzielnie skonfigurować wybrane zespoły statku powietrznego oraz razem z nami zaprojektować malowanie według swoich upodobań. Po procesie budowy pomagamy naszym klientom w rejestracji statku powietrznego oraz ubezpieczeniu.

SILNIK - ROTAX 912is

Nowoczesny silnik lotniczy Rotax 912is zapewnia 100KM mocy, co przekłada się na prędkość maksymalną TAS wielkości 230 km/h. Dzięki koputerowi sterującemu mieszanką oraz innymi parametrami i systemie wtryskiwaczy odpalenie oraz obsługa silnika odbywa się manetką gazu. Dla osób wolących użytkować samolot z tradycyjnym lotniczym silnikiem gaźnikowym, istnieje możliwość instalacji silnika Rotax 912 ULS.

AWIONIKA I AUTOPILOT

Wybór awioniki należy do Klienta, dlatego oferujemy samoloty wyposażone w najnowsze systemy glass-cockpit z autopilotem, systemem antykolizyjnym i ADS-B, jak i te których wskazania przedstawiane są na przyrządach analogowych. Rozmieszczenie wskaźników i przełączączników może być indywidualne, w zalezności od upodobań Klienta. Zastosowanie autopilota pozwala cieszyć się lotem wykonywanym po zadanej trasie bez dotykania drążka sterowego.

WYKOŃCZENIE WNĘTRZA

Chcemy żeby naszym klientom latającym nawet małym prywatnym samolotem towarzyszyło poczucie luksusu podróży, dlatego oferujemy wykończenie wnętrza najlepiej jakości, niepalnymi materiałami – skórą naturalną, sztuczną, flokiem i panelami z lakirowanego włókna węglowego. Kolorystyka i materiały mogą być dobierane przez Klienta

Parametry

specyfikacja samolotu

Samolot metalowy, dwumiejscowy dolnopłat. Zbiornik Paliwa zlokalizowany za fotelami o pojemności 75 litrów. Pojemna przestrzeń bagażowa na 35 kg ładunku. Samolot wyposażony w silnik Rotax 912is lub ULM ze śigłem Sensenich z możliwością regulacji skoku na ziemi. 

8,15 X 6 X 2,54 [M]

ROZPIĘTOŚĆ X DŁUGOŚĆ X WYSOKOŚĆ

11,8 m2

Powierzchnia płata

351 kg

Masa pustego samolotu

595 kg

MAKSYMALNA MASA STARTOWA

75 litrów

Pojemność zbiorników paliwa

Osiągi

specyfikacja samolotu

Zastosowanie silnika Rotax 912is pozwala uzyskać wysoką prędkość przelotową samolotu z zachowaniem parametrów ekonomicznego spalania wielkości 15-20 litrów na godzinę. Prędkość przeciągnięcia jest niższa niż dla typowych samolotów szkolnych, dlatego wysoka manewrowość samolotu jest gwarantowana w szerokim zakresie prędkości.

232 km/h

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

217 KM/H

PRĘDKOŚĆ PRZELOTOWA

75 km/h

Prędkość przeciągnięcia

220 m

Rozbieg

160 m

Dobieg

300 m/min

Prędkość wznoszenia

1060 km

Zasięg

Realizacja zamówień

Jak wygląda proces zamówienia?

Po odebraniu zamówienia od klietna określamy szczegóły konkretnego egzemplarza samolotu, przygotowujemy wycenę oraz szacujemy czas realizacji zamówienia wynoszący z reguły około 12 miesięcy. Po wpłacie zaliczki w wysokości 50% zamawiamy podzespoły do budowy statku powietrznego (elementy płatowca, silnik, awionika i inne). Po ich dostarczeniu rozpoczynamy montaż Twojego RV-12is. Po dokonaniu montażu kadłuba i skrzydeł zamawiający dokonuje wpłaty następych 25% wartości zamówienia. Ostatnia traszna opłacana jest po lotach technicznych, podczas odbioru statku powietrznego z naszej montowni.

W przypadku pytań albo chęci zamówienia prosimy o kontakt poprzez dane z zakładki:

RV-12is

dane kontaktowe
Copyright
Szkolenia & Technika lotnicza